[OT] Problem z serwerem FTP?

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 04 Jun 2012 10:48:48 +0200

Korzystam często z pewnego serwera ftp.
Ostatnio coś jest nie tak. Problemy z połączeniem, zrywanie.
A najbardziej wkurzyło mnie że pewien plik pdf (140mega) zawierający
tylko bitmapy (podgląd z ripa) po przesłaniu na serwer został uszkodzony.
Plik się ładnie otwiera ale jedna ze stron wygląda tak:
http://w177.wrzuta.pl/obraz/7m9qm3hqYw3/strona_22_error
Czy to wina serwera, łącza (netia), systemu (XP)???
Doszedłem do wniosku że będę używał zipa. Jak się uszkodzi to nie
otworzy wcale
Czy to się zdarza? Czy mam interweniować u dostawców?
Strach pomyśleć co może być dalej