Re: Trzy monitory do komputera?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Sun, 03 Jun 2012 22:37:42 +0200

W dniu 2012-06-03 18:56, JDX pisze:
> A jak już tak mi jakoś zeszło na Matroksa to może czymś takim się
> zainteresujesz:
> http://www.matrox.com/graphics/en/products/graphics_cards/m_series/m9140lppciex16/.

Mam trochę innego z DMS59 i szczerze nie cierpię tych pająków. Gdzieś mi
ten kabel "wyparował" i karta jest praktycznie bezużyteczna - nadaje się
tylko do maszyny zdalnie zarządzanej bo nie ma co do niej podłączyć.
Jak już mowa o kabelkach - producenci jak zwykle nigdy nie mogą się
dogadać i na rynku równolegle funkcjonowały DMS60 i DMS59.

> Tutaj link z Allegro:
> http://allegro.pl/matrox-m9140-512mb-4xdvi-pci-express-x16-nowy-i2370567690.html
> - koleś pisze że nowa ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. :D Cztery
> niezależne wyjścia DVI-I powinny załatwić sprawę.

No cena jak za grafikę o tak porażającej wydajności naprawdę okazyjna ;)
Podobny efekt można osiągnąć o wiele mniejszym kosztem za pomocą dwóch
G450 kosztujących grosze, a wydajnośc równie zwalająca z nóg ;)

--
/MB