Re: Do wirtualek (prośba o zestaw)

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Fri, 01 Jun 2012 15:26:18 +0200

On 2012.06.01 10:57, wozniak grzegorz wrote:

> i tu się mylisz, do niedawna miałem 32 bitowego linuxa i faktycznie nie
> mogłem wirtualizować 64 bit ale tylko do momentu przesiadki na platformę z
> phenomem x4 (wcześniej był pentium bez 64bit), na nim bez problemu
> uruchamiałem 64-bitowe systemy jako gościa.

Aż spojrzałem do dokumentacji i masz rację - przy VT-x/AMD-V
rzeczywiście jest teraz wspierane.
http://www.virtualbox.org/manual/ch03.html

Widzę że trzeba cały czas sprawdzać, bo jak ostatnim razem było mi to
potrzebne to VBox nie wspierał 64bitowego gościa na OS 32bit (wtedy
miałem jeszcze Phenoma X2 550 BE C2, teraz Ph X4 950 BE C3, ale jeśli
chodzi o AMD-V to są identyczne CPU.

--
/MB