Re: Laptop dla dziecka

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu, 31 May 2012 15:46:56 +0200

Dnia 2012-05-31, o godz. 08:10:51
"Chris" <spam_at_spam.net> napisał(a):

> Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> Laptopowe klawiatury też są pełnowymiarowe więc nie widzę z tym
> problemu.

wiesz - jeszcze nie udało mi się spotkać z klawiaturą w laptopie która
ma podpórkę pod nadgarstki. Uwierz mi że po ćwierć wieku przed
monitorem zwracam na to uwagę bo problemy mam. Właśnie dlatego że
wcześniej to lekceważyłem.

Duże laptoki - takie ~17 cali - mają niby fajne klawiatury ale nadal
nie maja układu identycznego z wygodną klawiaturą stacjonarną. O
ergonomicznej nawet nei ma co wspominać. Dodatkowo w laptopie tej
wielkości przeszkadza trackpad przez który trzeba wyginać nienaturalnie
nadgarstki bo się o niego zawadza. Pomijając nawet to że konstruktorzy
z uporem maniaka umieszczają w takich laptokach trackpad po lewej
stronie mimo że większość ludzi jest praworęczna...

Zdrówko