Re: Dyski tanieją -- 349 złotych za 1 TB 2.5 cala USB3

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu, 31 May 2012 15:38:41 +0200

"Remek" jq5kt6$1kp$2_at_inews.gazeta.pl

> Twojej głupoty nikt nie jest w stanie przewyższyć, a Redemptorystom mógłyś
> co najwyżej buty czyścić.

Tak by chcieli Redemptoryści, ale na razie ich Kościół traci na swej popularności.
Poseł Palikot publicznie wystąpił, niemal jak Luter przed laty. Lutra wyklęto,
ale po latach trudno znaleźć te postulaty Lutra, których KRK nie uznał za
słuszne. Redemptoryści i inni im podobni -- to pasożyty społeczne. Zawsze
zastanawialem się, po co zyja pasożyty -- na przykład tasiemce. Gdy teraz
ogladam filmy o tasiemcach, zauważam ze zdumieniem, że przypominają mi
własnie zakonnice, zakonników, księży, apologetów itp. osoby ,,konsekrowane''.

   http://www.youtube.com/watch?v=IyLySn8l7dI&feature=relmfu

Żyją cudzym kosztem nic dobrego nie dając w zamian za żywienie i utrzymywanie.
Nierzadko (czy może nawet zazwyczaj) niszczą żywiciela, sprawnie oszukują układ
immunologiczny tak, iż nie są skutecznie zwalczane na czas i oczywiście mają
mnóstwo pokarmu pod dostatkiem oraz środowisko korzystne dla nich. Tworzą
,,kulturę'' uznawaną za dobrą przez coraz mniejszą część ludzi.

-=-

KRK liczy sobie oficjalnie ponoć 1 miliard wiernych. Jeśli od tego odejmiemy
takich ludzi jak ja, pan Kaczmarek z Olecka czy poseł Palikot to mamy niby nadal
miliard. Jeśli odejmiemy od tego tych, którzy nie zrywają więzów z KRK z lenistwa,
mamy znacznie mniej niż miliard, a jeśli odejmiemy i tych, którzy żywią tę
,,kulturę'' ze strachu (kiedyś nawet kołtuna nie wolno było obciąć) będziemy
mieli nie więcej niż pół miliarda, być może tylko ze 300 milionów.

Co to znaczy? Ano na całym świecie jest 7 miliardów ludzi.
Pół miliarda do 7 miliardów to nieco ponad 7% a 300 milionów
do 7 miliardów to nieco ponad 4%.

Jakie są prognozy? Raczej słabe dla KRK pod tym względem.
W Europie ludzie mnożą się słabo, na dodatek teraz mamy kryzys.
Pozostaje Ameryka Południowa i Afryka. Azja mnoży się, ale Philipiny
to wyjątek -- Azjaci są raczej ;) niechętni rzymskiemu katolicyzmowi.

Największe (pod wzglądem liczby ludności) państwa to Chiny i Indie.
W oby nie ma nadmiaru ;) sentymentu do KRK. A to w sumie ponad
1/3 ludności świata.

Weźmy państwo uznawane za najpotężniejsze mimo kryzysu i zadłużenia -- USA.
Prezydent tego państwa nie wziął udziału w beatyfikacji JPII.

A teraz ten prezydent (IMO nie bez powodu i nie przez pomyłkę czy
z braku świadomości) mówi o polskich obozach zagłady. Hitlerowcy
budowali? Tak -- ale Polacy zezwolili. Najpierw polskie armie
nie broniły żydów, czekając na sojuszników z Francji z Wielkiej
Brytanii, później AK czekała na sojusznika ze Związku Radzieckiego.

Wielka Brytanię żydzi ukarali po wojnie nędzą gorszą niż niemiecką
(było ponoć źle tak, jak u nas w czasie stanu wojennego) i strata
kolonii. Hitlerowcy budowali obozy zagłady i to oni gładzili żydów
(i nie tylko żydów?) ale Polacy pozwolili Hitlerowcom na to gładzenie.

-=-

Wróćmy jednak do KRK... Watykan nie ucierpiał od Hitlera.
Zagłada żydów była korzystna dla KRK. Podobnie z masowym
mordowaniem prawosławnych -- było na rękę KRK.

Idźmy dalej -- krucjaty. KRK to Kościół, który wcześniej budował formacje
wojskowe (do których później nawiązywał Hitler) których zadaniem było
mordowanie innowierców, także prawosławnych, czyli doktrynalnie niemal
współwyznawcw. Prawosławni nie płacili podatków biskupowi Rzymu -- to
był główny powód wojen. Krucjata przeciwko Konstantynopolowi miała za
zadanie właśnie ,,zebranie podatków''.

-=-

KRK to coś, co popiera mordowanie i gwałcenie dzieci. Jan Paweł II
to papież, który pochwalił bezkarne mordowanie i gwałcenie małych
(**kilkuletnich**) dzieci a Benedykt XVI uznał zwolennika mordowania
i gwałcenia dzieci za świętego -- błogosławiony to inaczej lokalnie
święty, czyli gdzieś ktoś (JPII) jest święty (podobający się Bogu)
a w innych regionach świata jeszcze świętym (podobającym się Bogu)
nie jest.

-=-

To dla Ciebie 10 GB na jeden film oznacza dobrą jakość?
Przenieś się do teraźniejszości. 10 GB na klip, na jedną
piosenkę, na jedną reklamę -- to nawet bardzo dużo, lecz
,,pełnometrażowy'' film w najlepszej (ale jeszcze domowej,
powszechnej, zwyczajnej) jakości to jednak stanowczo za mało.

     "Remek" jq5kt4$1kp$1_at_inews.gazeta.pl

> 10 GB na film kiepskiej jakości? Kiepskiej jakości to jest ta Twoja
> bufonada. Jak widac dzieci neostrady jeszcze nie dojrzały.

Redemptoryści ślą swoją TV Trwam internetem w jakiej jakości?
Aero2 (czyli obecnie 512 kb/s) poradziłoby sobie z tą jakością
tak, iż można by na jednej karcie przesłać naraz kilka takich
strumieni -- może nawet 4 naraz/równolegle.

Ale już HDMI wymaga przepustowości większych aż o kilka (o 5 rzędów?)
rzędów wielkości. Przenieś się w świat rzeczywistości i teraźniejszości.

Wówczas może będziesz mógł mądrze pisać o formatach. Na razie bredzisz bez sensu.

     "Remek" jq67qr$2vd$1_at_inews.gazeta.pl

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'