Re: Laptop dla dziecka

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Thu, 31 May 2012 14:42:36 +0200

Vituniu nabazgrał(a):

> Nie, czekaj, nie tak.
> Staram sie jedynie wykazac, ze ITX niekoniecznie musi wypadac duzo
> drozej od "normalnej" puszki (zazwyczaj oznaczajacej plyte mATX
> wpakowanej do "wysokiej" budy)

Tylko że tani ITX to zazwyczaj płyta integrowana z prcesorem Atom 1.6 +
grfika onboard która i taki zestaw może mieć nawet problemy z upaleniem
materiału video w 720p, za tą samą kasę mam Netbooka z jedną wadą czyli mały
monitor ale za to mobilne.
Dobre ITX (min. i3) to juz niestety dość wysokie koszta gdzie min kasowe to
2000zł za samą puszkę.

> Ze "sie nie da" wcisnac tego w owe "1500 minus licencja na Win"
> to ja doskonale wiem ;)

To chociaż tu się zgadzamy.