Re: Laptop dla dziecka

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu, 31 May 2012 13:05:51 +0200

> Tyle że spokojnie to nadrobi na różnicy w cenach części
> i w efekcie w podanej cenie będzie szybszy i będzie miał
> lepszy i większy ekran.

Nie sadze.

Win 7 Home Premium OEM kosztuje jakies 400,-
Czyli na sprzet zostaje Ci 1100,-

Przy czym ZTCW instalujac samemu sobie OEM
lamiesz postanowienia licencji, wiec zasadniczo
powienienes od tych 1500 odjac cene BOX'a ;)

Ale niech tam... Olac licencje :)

Powiedz mi co mozesz poskladac w cenie 1100,- zeby
bylo _znaczaco_ lepsze od laptopa za 1500,-?
Bo probowalem z pol roku temu i poza najtanszym
Llano wlasciwie nic sie wcisnac w ten segment nie dalo...

pozdrawiam,
Vituniu.