Re: Laptop dla dziecka

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 30 May 2012 11:47:17 +0200

Maciek nabazgrał(a):

> Widać nikt nie chce brać odpowiedzialności za wypadki małych dzieci. Weź

Tam nie ma jak mieć wypadku, wszędzie chodzisz otoczony siatką więc nawet
jak spadniesz z belki bo po 20cm masz już siatkę.

> go na pierwszego lepszego "pająka" i niech włazi pod Twoją kontrolą.
> Zacnej wysokości jest np. na placu zabaw na Kępie Potockiej

To zupełnie co innego, park linowy jest z trasą dla dzieci jest zrobiony tak
że dziscko samo się bawi i idzie do przodu bo cała trasa jest w siatce a
przeszkody w środku.

hehe :) koniec tematu politycznego :)