Re: Laptop dla dziecka

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 30 May 2012 10:39:06 +0200

Maciek nabazgrał(a):

> Można. Dlatego do rodzica należy dobór aktywności bezpiecznej dla
> dziecka. Gra w piłkę na laptopie nie jest IMHO bezpieczną aktywnością.
> Na stacjonarnym już prędzej :->

To fakt, mój 4 latek jest zawiedzony tym że w Wawie nie ma parku linowego
dla takich maluchów, tydzień temu już nie wiedziałem co mu powiedzieć jak
nie mógł wejśc na liny bo miarka pokazała że jest jeszcze za mały :( ciekawe
czemu nie robią tras właśnie dla maluchów kiedy mają tyle siły i zaprcia
żeby trenować równowagę na takich trasach. Dodam że we Władysławowie jest
trasa dla maluchów i dzieciaki bawią się przy tym wyśmienicie, jak widać
Wawa to zapadła dziura :(

> I pewnie dlatego próbowałeś mi PiSem dosunąć :->

Podobno modne jest komuś powiedzieć że jest za pisem :)