Re: Laptop dla dziecka

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Wed, 30 May 2012 10:30:40 +0200

W dniu 2012-05-30 10:25, Chris pisze:
> Ja już dawno pozbyłem się stacjonarnego bo oprócz zajmowania miejsca nic
> więcej mi nie dawał .. teraz wystarczy mi taki laptop bez straty komfortu.
Widać nie wiesz, co to komfort, albo spędzasz przy komputerze mało czasu
(czego akurat zazdroszczę).

> Mi tam wygodnie się siedzi na łóżku z laptopem .. :)
Ty już jesteś stary i jak szybciej umrzesz to nie będziesz obciążał
systemu jakimiś zachciewajkami w postaci emerytury :-> Za to dziecko z
masą zwyrodnień będzie ten system obciążać kosztami leczenia, więc daj
żyć podatnikom i kup stacjonarny, albo jakiś all-in-one, jak miejsca nie
masz :->

--
Pozdrawiam
Maciek