Re: Laptop dla dziecka

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Tue, 29 May 2012 15:56:04 +0200

Maciek nabazgrał(a):

> E no :)
> Problem w tym, ze ja juz od dawna nie sledze nowinek, polowa nazw niewiele
> mi mowi, a o jakosci poszczegolnych marek mam pojecie niewielkie.
> 15 lat temu mialem Thinkpada i to bylo cos, a dzis...

Problem w tym że przy twoich wymaganiach musisz kupić używkę, na nówkę
raczej nie ma szans.
Co do jakości to każdy producent ma swoją serię domową i biznesową i główna
różnica to jakość wykonania.

Proponuje przejść się o ile się da do jakiegoś MM/Saturn/Euro itp ... i
popmacać różne modele różnych marek i potem poszukać starszych wersji tego
co się spodobało.

Nie będę ci polecał konkretnego modelu ani konkretnej marki bo się nie da
... :)
Szukaj modeli popularnych marek/serii bo w razie awari można wtedy dostać
tanio części, różnie to bywa ze sprzętem używanym.
Postaraj się wybrać parę modeli i zamieść na grupie wtedy będzie już coś
więcej wiadomo czego szukasz.

Może jak będę w domu to zobaczę na szybko bo teraz uciekam z firmy do domu
ale nie obiecuję bo nei wiem jak będę stał z czasem.