Re: HDD 3TB format

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat, 26 May 2012 20:47:18 +0200

On 2012-05-25 18:31, rs wrote:

> wystarczylo jedno pytanie, a nie bledne zalozenie, ze dysk jest
> podpiety tak a nie inaczej. jakos padlo wiele innych pytan, ale nie
> to.

Ludzie nie siedzą w Twoim mieszkaniu i nie widza jak co podłączasz, mam
zaś wrażenie, że do kazdego masz pretensje, gdy zwróci Ci na cokolwiek
uwage. Nie opisujesz *precyzyjnie* ani urzadzenia, ani sposobu
podłączenia, ani tego co dodatkowe narzędzia softwareowe zwracaja.
Oczekujesz zaś rozwiązania.

Naprawde nie dziwie się serwisowi Dell'a, że nie podołał. Ja bym uciekał
gdzie pieprz rośnie ;)