Re: HDD 3TB format

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat, 26 May 2012 14:33:04 -0400

On Sat, 26 May 2012 20:10:18 +0200, Rafal Lukawski
<rafalweb_at_lukawski.pl> wrote:

>Jest jeden i tylko jeden sposób na zakończenie wątku - nieodpowiadanie,
>a rs najwidoczniej czuje ogromną potrzebuę udowadniania swojej racji. To
>naprawde nie ma znaczenia ;) Wiem, spamuje i trafiłem na takiego, który
>odpowiada na spam ;)

znowu ci sie pozajaczkowalo. o jakim udowadnianiu tutaj piszesz? czy
naprawde tak trudno sie skumac, ze ja probuje sie dowiedziec jak to z
tym formatem naprawde jest? staraj sie czytac to co jest napisane, a
nie to, co ci sie wydaje, ze jest miedzy wierszami, bo wychodzi po raz
kolejny, ze to bledne zalozenie.

btw. watek by pewnie umarl, gdybys teraz ty sie teraz nie odezwal.
wiec miej do siebie pretensje. <rs>