Re: Dyski tanieją -- 349 złotych za 1 TB 2.5 cala USB3

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Fri, 25 May 2012 22:11:36 +0200

W dniu 25.05.2012 10:09, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> "m" 4fbf230b$0$1216$65785112_at_news.neostrada.pl

> Jest, ale małe -- aby nie złamał się link.
> Jest wcięcie na jedną spację.

Pozwól że zacytuję fragment twojego postu w którym pouczasz o wcięciach.
Zacytuję metodą powszechnie stosowaną w usenecie:

> Można także wybrać inne rozwiązanie: zapisać tą samą czcionką przytaczany tekst
> --> oraz tekst główny, a tekst cytowany wciąć, używając tabulatora (wcięcie to musi
> być większe od wcięć akapitowych tekstu głównego).

Co z powyższego możemy wyczytać? Raz, że tekst cytowany powinien być
większy od wcięcia tekstu głównego. Nie jest. Dwa - że powinien być
jakiś tekst główny. W twoim poście nie ma tekstu głównego.

p. m.