Re: HDD 3TB format

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri, 25 May 2012 12:30:25 -0400

On Fri, 25 May 2012 12:53:54 +0200, Rafał Łukawski
<rafalweb_at_lukawski.pl> wrote:

>W teze, nikt przy produkcji OS nie bawi się w osobne biblioteki
>systemowe dla GUI, a osobne dla command line. na 99% zachowanie format
>jest identyczne niezależnie czy wywoływane jest przez nakładke GUI czy z
>command line

ale to tylko przypuszczenia. nic pewnego.
jednak chce im sie cos robic, bo gdyby bylo tak jak mowisz, to by po
prostu zrobili GUI na istniejacy juz program i by bylo cacy.
format.com w systemie nie ma, a GUIowy format nadal dziala. jak to
wytlumaczysz. <rs>