Re: Dyski tanieją -- 349 złotych za 1 TB 2.5 cala USB3

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri, 25 May 2012 15:02:18 +0200

"Marx" el8499-ojm.ln1_at_wuwek.kopernik.gliwice.pl

> od wiekow na listach dyskysyjnych oznaczanie cytatow jest ustandaryzowane.

Pierdoło -- cały internet ma mniej niż pół wieku.
Jak zatem grupy dyskusyjne mogą liczyć sobie ileś wieków?

I aby było jasne -- nie są to listy dyskusyjne,
jak pierdoło piszesz, ale grupy dyskusyjne.
Listy dyskusyjne to coś innego.

> Oznaczanie cytatu pojedyncza spacja rozbawilo mnie bardzo... :D
> "Trzeba miec fantazje" zeby cos takiego zastosowac na newsach.

Trzeba mieć tupet Kopani, aby dyskutować o czymś, na czym
się nie zna. (Kopania zabiera glos na temat wiary -- będąc
równie mocny w tym temacie co ty w usenecie czy typografii,
czy polszczyźnie)

Gdyby ktoś zajrzał na stronę, do której padałem link,
wiedziałby, że zacytowałem treść z tej strony.

Ale i bez tego zaglądania łatwo domyślić się, że cytuję,
jako że nie bez powodu stawiam wiadomą spację. Owszem,
powinno to być wcięcie zdecydowanie większe, ale mam
zwyczaj ograniczania tegoż wcięcia wtedy, gdy muszę
zapisać także link/adres, który nierzadko jest długi.

-=-

Od wieków co najwyżej można jakoś cytować ogólnie, nie zaś
na internetowych grupach dyskusyjnych, które pojawiły się
na świecie stosunkowo niedawno.

-=-

Nie umiesz czytać, skoro spierasz się ze mną.
Gdybyś umiał -- przeczytałbyś to, co zacytowałem.
A gdybyś przeczytał -- wiedziałbyś, że to cytaty.

Wiedziałbyś także, iż wcięcie jest typowym sposobem zaznaczania cytatów.

-=-

Ja pisałem nawet wtedy, gdy miałem prawą ręką w gipsie i czytałem
także wtedy, gdy prawie nic nie widziałem. Aby było jasne -- nie
piszę tego po to, aby się nade mną użalano z powodu mego złego
wzroku. Wzrok mam istotnie słaby (od urodzenia) ale za to umysł
mam sprawny, czego o tobie raczej nie można powiedzieć.

-=-

Naucz się podstaw pisowni polskiej, naucz się rozmawiania, naucz
się odróżniania 'list dyskusyjnych' od 'grup dyskusyjnych', naucz
się czegokolwiek. Twój podopieczny powinien chyba także nauczyć
się tego, że miarą dysku typu HDD nie jest jego powierzchnia, ale
pojemność wyrażona w bajtach, megabajtach, gigabajtach itp.

-=-

Post inicjujący ten watek miał na celu pokazanie, iż ceny
dysków spadają, nie zaś rozczulanie się nad analfabetami.
Wróć do podstawówki, gdzie uczą poprawnego pisania
i liczenia, bo jednak kilkadziesiąt lat to nie są
całe wieki. Najwyraźniej kształcono cię jak Edwarda
Gierka czy Annę Walentynowicz, bądź mego kuzyna z Ełku,
który także nie ukończył podstawówki...

Być może to za sprawą tego właśnie przygłupa (nosi
nazwisko takie jak moje) jestem atakowany przez
ludzi takich jak ty czy twój podopieczny, czyli
przez ludzi z marginesu społecznego.

PLONK warning .

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'