Re: HDD 3TB format

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu, 24 May 2012 14:48:44 -0400

On Thu, 24 May 2012 20:39:04 +0200, Rafal Lukawski
<rafalweb_at_lukawski.pl> wrote:

>Powtórze:

>Daj znac proszę, gdy się uspokoisz.

a potem co? znow bedziesz marnowac moj czas na spelnianie swoich
zachcianek, ktore sa ci, jak widac, na plaster ....
sluchaj. nie potrafisz tego problemu rozwiazac. trudno. nie bede mial
do ciebie pretensji. tech support dell'a poddal sie po prawie godzinie
na telefonie, wiec nie bedziesz pierwszy, ale miej odwage to przyznac,
a nie zwalaj winy na moja irytacje, ktora nie ma zadnego wplywu na
moje spokojne myslenie.

masz cos rzeczowego, w konkretnej sprawie do napisania? pisz. jesli
nie spedzaj sobie spokojnie wieczor. <rs>