Re: HDD 3TB format

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu, 24 May 2012 14:28:59 -0400

On Thu, 24 May 2012 20:16:28 +0200, Rafal Lukawski
<rafalweb_at_lukawski.pl> wrote:

>Irytujesz się tym, że ludzie coś Ci pisza, także ja się wyłączam,
>dzisiaj oczekuje spokojnego wieczoru.

owszem. irytuje mnie to ze, w tym wypadku konkretnie ty, wymagasz ode
mnie podawania kolejnych informacji, a potem jak ci juz podalem, to
sie wypinasz jak nadasana nastolatka.

krotko i rzeczowo: czy potrafisz cos zrobic z tymi wszystkimi
informacjami, ktore ci juz podalem, czy juz calkowicie przeszedles w
tryb wycieczek osobistych? <rs>