Re: Jaki dobry pendrive kupić?

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Thu, 24 May 2012 09:12:50 +0200

Zetka nabazgrał(a):

> Dzięki za ostrzeżenie.

Tą wadę miał model OCZ ATV i nie jeden padał właśnie na to że zostało urwane
złącze USB. Sam tak urwałem 8GB :)

http://www.ocmodshop.com/ocz-atv-4gb-usb-flash-drive-review/

> Rozumiem, że w przypadku Kingstona DTR500 32GB tak nie jest.

Nie ma, złącze jeststabilne jak skała.

> Skłaniam się ku wybraniu tego pendrive'a.

Polecam. Dodam że pracuję w firmie IT dystrybutor sprzętu i mam duże
doświadczenie z tym co trafia na nasz rynek zarówno od strony sprzętowej jak
i serwisowej więc sam nbie wybrał bym czegoś co nie jest sprawdzone :)