Acer i dziwne zachowanie matrycy.

Autor: aRo <admin__at_jakubtravel.com>
Data: Wed, 23 May 2012 22:18:20 +0100

Wiec tak od niedawna dzieje sie dziwna rzecz na moim laptopie. W pewnym
momencie nastepuje "pixelizacja" a nastepnie ekran staje sie calkowicie
bialy. Po parudziesieciu sekundach wraca do "rzeczywistosci". Dodam ze
podczas calej tej akcji nie jestem w stanie nic zrobic, tj.: nie reaguje
touchpad i klawiatura - jakby sie zawiesil. Myslalem ze wirus ale taka
akcja wystepuje rowniez - czasami - podczas startu laptopa - POST albo
troszke pozniej. No i mam zagwiozdke. Moglby ktorys z szanownych raczyc
sugestia?
Dziekuje.
Arek.

P.S.
Laptop: Acer Aspire series 5740/5340
        Model: MS2286
        Zasilacz oryginalny i sprawny - sprawdzony pod obciazeniem.
Oprocz systemu (Win7 32bit), antywirusa i standartowych programow nie ma
tam nic. Wylacznie Mozilla i internet.