Gigabyte GA-H61M-S2PV czy wystarczy pod i3 ?

Autor: ZS <abc_at_wp.pl>
Data: Wed, 23 May 2012 11:02:18 +0200

Muszę sobie złożyć coś nowego, a że wielkich wymagań nie mam (od czasu do
czasu składanie materiału HD) to wymyśliłem że wezmę i3-2120 3,3GHz i do
tego gigabyta najtańszego. Nie da się podkręcać procka i tak, pamięć 8Gb na
kilka lat wystarczy dysk mam Sata2 a grafikę HD 4850. Jedynie brakuje wyjść
na 5,1 ale sobie z tym poradze.
Czy są jakieś inne minusy żeby nie brać najtańszej plyty? Szkoda mi tylko że
ta karta graficzna pewnie będzie mi brała więcej prądu niż reszta
komputera:(