Re: HDD 3TB format

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed, 23 May 2012 05:37:37 +0200

On 2012-05-22 21:51, rs wrote:

> myslalem, ze formatowanie jest pojeciem uniwersalnym. za
> zabezpieczajac sie nawet dodalem "zwykle".

> czy aby jestes aby tego pewnien?<rs>

Mogê siê myliæ w zakresie operacji zapis/odczyt. Ostatni raz pe³nego
formatu z win uzylem jakies pare lat temu, moze to byl jeszcze dos).
Innymi slowy wszystko wskazywalo na to (lec±ce procenty itp), ze
zapisuje (lub ewentualnie *odczytuje*) sektor po sektorze. Uzasadnienie
zapewne jest takie, ¿e system sprawdza sobie w ten sposób ca³y dysk.

Samo stworzenie struktur NTFS to czas nie wiêkszy od 1 minuty. Pu¶æ
Quick format.