Re: USB po WiFi lub RJ45

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Wed, 23 May 2012 00:56:27 +0200

> Ten? http://www.dlink.com/DIR-655

Dokładnie ten, miałem go w sumie tylko dzięki opcji USB :) była to
jedyna możliwość podłączenia drukarki/kombajn pod router i winda
widziała ją tak samo jak bym podłączył bezpośredni i dzięki temu działał
cały soft od drukarki :)
Po podłączeniu huba USB podłączyłem sobie do niego dysk na USB,
podpinałem testowo flasha .. wszystko widoczne i działające tak samo jak
bym podłączył bezpośrednio, jedyne co trzeba zrobić to connect
urzÄ…dzenia softem od dlinka:

Share USB devices like printers and storage with all the users on your
network with D-Link's SharePortâ„¢ Technology

Teraz dostałem router od UPC a i drukarka zmieniła miejsce i router leży
bezużyteczny, chyba czas na allegro :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.