Re: Dodatkowy przycisk Power

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 21 May 2012 13:30:41 +0200

> Macie może jakiś inny patent - jak w miarę estetycznie wyciągnąć Power
> poza obudowę - tak by go można na biurku trzyamać ?

swego czasu myślałem o tym jak przerobić dzwonek radiowy na takie
urządzenie. Możnaby też poszukać w motoryzacyjnym zestaw jakiegoś autopilota
do drzwi i tak go przerobić aby zwierał. power na płycie. Pewnie jeden
dodatkowy przekaźnik załatwi sprawę + zasilanie ze stand-by chociaż
problemem może być zbyt niskie napięcie.