Re: Spalona elektronika dysku Seagate

Autor: Kasa przyjmie <igor_at_b.c>
Data: Sun, 20 May 2012 12:30:28 +0200

W dniu 2012-05-20 11:37, vcore pisze:

> A w jaki sposób można się tego dowiedzieć? W specyfikacji dysku nie ma żadnych informacji na ten temat. Dysk jest dość stary bo ma ponad 6 lat - jeśli to coś zmienia

Te zdjecie plytki, jakbys mial takie wyrazne z napisami na ukladach to
mozna okreslic co jest pamiecia a co nie jest. W kazdym badz razie ja
tam widze chyba 24c04, i bez lutowania sie nie obejdzie raczej.

W kazdym badz razie jak nie zadziala po przelozeniu to trzeba lutowac
pamieci, czesc miesci sie na dysku a czesc w pamieciach eeprom i flash .