Re: Który laptop do 1000zł

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 16 May 2012 08:49:07 +0200

Czeslawek nabazgrał(a):

> Witam,
> Poszukuję jakiegoś używanego laptopa w cenie do 1000 zł.
> Wytypowałem sobie dwie modele:
> Lenovo T61 14,1'
> DELL D630
> Który z nich byście wybrali?
> A może jest coś innego wartego uwagi, HP, Toshiba?

Szukaj czegoś z większą rozdzielczością i matową matrycą, skoro nie jest to
maszyna do grania nie musi być jakaś super mocna.
Ja miałem swego czasu MSI M510C z Pentium M 1.5MHz i spokojnie starczyło
zarówno do pracu jak i do grania. Zaleta starszego sprzętu to dobra matowa
matryca i rozdzielczośc ekranu 1400x1050 i na czymś takim fajnie się
pracuje. Nie mówię że masz szukać takiego modelu bo swoje lata już ma :) ale
zwróc uwagę włąnie na matrycę i rodzielczość.