Re: [na zbyciu] dyski ATA 5+ GB

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Tue, 15 May 2012 14:50:04 +0200

Dnia Tue, 15 May 2012 13:42:22 +0100, kamil napisał(a):

> Nie ucz ojca dzieci robić, pracuję w instytucji (częściowo) publicznej o
> co roku ze 30 sprawnych komputerów trafia od nas właśnie do szkół. Ale
> wciąż nie wiem, po co miałbym pakować do nich uszkodzone dyski twarde.

Komputery są uszkodzone, ale mają sprawne dyski. Pytający chce złomować
komputery, ale muszą być kompletne, z dyskami. Pytający woli dać sprawne
dyski szkołom niż na elektroniczny złom. Dlatego szuka uszkodzonych dysków,
żeby wstawić uszkodzone dyski do uszkodzonych komputerów i je zezłomować, a
sprawne dyski chce dać szkołom.
Teraz jasne?

--
GLaF