Re: Karta 2xHDMI ?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Mon, 14 May 2012 23:15:00 +0200

qwerty wrote:

> Co ma do tego, skoro system twierdzi, że nie jest podłączony.

Uczulam na to, bo u mnie na poprawnej przejściówce na początku po
podłączeniu nowego monitora z wejściem cyfrowym tylko HDMI Win7 HP 64bit
(systemowy mikser) też z uporem maniaka twierdził, że HD Audio na R4850
nie jest podłączone. Nie pamiętam co pomogło - czy wyłaczenie chwilowe i
ponowne włączenie Crossfire (2x R4850) czy zainstalowanie kolejnej
wersji sterowników w cyklu miesięcznym u ATI/AMD. Teraz wszystko jest
OK, choć z głośników wbudowanych w monitor korzystam sporadycznie, jak
nie chce mi się włączyć całego systemu 7.1

> Z tego co zrozumiałem to u Ciebie przejściówka wygląda jak Dual Link?

Ściślej DVI-D Dual Link - czwarty schemat od góry.

> Jeżeli tak to jest potwierdzenie, że asus do 3650 pro dał dupy i dał
> wadliwy adapter.

Możliwe, ale weź pod uwagę jeszcze to co pisałem na początku tego postu.
U mnie przez pewien czas było tak samo.
Szczerze mówiąc nie za bardzo wierzę, że producent sprzętu zaliczył taką
wtopę (gdyby to była PL hurtownia to co innego, a nasi dystrybutorzy
potrafią robić różne rzeczy - w tym moim asusowym R4850
(wersja niereferencyjna z glaciatorem) brakowało mostka CrossFire.
Przez pierwsze 1,5 roku mi to za bardzo nie przeszkadzało, ale potem
musiałem kupować na Allegro płacąc za przesyłkę więcej niż za sam mostek.

--
/MB