Re: karta grafiki i CPU do DELL Studio XPS 8100

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Mon, 14 May 2012 13:13:23 -0400

On Thu, 10 May 2012 13:01:06 +0200, miab wrote:

> ATI HD 5770(6770)
> NVIDIA GTS 450
> ATI HD 5750

> Słabo kombinujesz.
> Nieco szybsze będą tylko 4(i więcej) rdzeniowce nowszej generacji.
>
> miab

moze troche i pod prad, ale skoro wiekszosc programow, ktorych na codzien
uzywam to programy jednowatkowe, chyba sensowniej jest miec dwa szybkie
rdzenie i do tego z mozliwoscia przetaktowania, niz cztery wolne, nie?
ten komp, to nie jest maszyna rozwojowa. za dwa lata bedzie ja, pewnie, juz
rdza gryzla, a z tego co wiem, to najszybszy procek, jaki moge na plycie
obsadzic, to ten ktory juz w nim jest wiec, wiec chyba powinna byc roznica
w pracy programu jednowatkowego, na 2.93GHz na obecnym CPU a np. 3.73GHz na
i5-670. prawda? <rs>