Re: Karta 2xHDMI ?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Mon, 14 May 2012 14:23:29 +0200

qwerty wrote:
> [...]

        A na pewno sterowniki do HD Audio z Radeona zainstalowane i wybrane
jako aktywne (domyślne) urządzenie audio. Sprawdź czy nie jest na
disabled - czasem tak się może ustawić jeśli instalowałeś bez
podłączonego urządzenia HDMI.

> Oczywiście chodzi mi czy DVI-D Single

No właśnie wcale nie takie oczywiste. Od strony DVI jest to odpowiednik
DVI-D Dual Link. Rozkłąd masz tu:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:DVI_Connector_Types.svg

Przejściówki dołączone przez Asusa do R4850.

--
/MB