Re: Problem z dwoma monitorami EIZO (powiekszony pulpit)

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Sat, 12 May 2012 17:39:39 +0200

On Sat, 12 May 2012, Jakub Jewuła wrote:

> Kupilem wlasnie Eizo FS2331-BK ale mam jeszcze rezerwowego Eizo L557.
> Chcialem ten mniejszy postawic z prawej strony i wywalic na niego czesc
> smietnika ;)
>
> Karta graficzna to GeForce 6200 LE, system XP.
> Monitor nowszy podlaczylem po DVI, starszy D-SUB.
>
> Proba skonfirugowania obu monitorow konczy sie tym,
> ze monitor glowny (DVI) gasnie a zapala sie (D-SUB)
> z widoczna prawa czescia pulpitu.
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  Czyli system jest przekonany, że druga czesc pulpitu (drugi
monitor) działa.
  Załóżmy, że driver prawidłowo raportuje systemowi aktualny
stan.
  Jakie masz parametry wyswietlania na tym drugim (gaszonym)
monitorze? OCzywiscie w czasie, kiedy jest zgaszony (na
niezgaszonym da się kliknac prawym klawiszem ;))

> Bez wzgledu jaki wybiore tryb - czy to na obu monitorach
> to samo, czy powiekszony pulpit, czy dwa niezalezne pulpity
> po ustawieniu tryby gasnie FS2331 na DVI a zapala sie L557
> na D-SUB.
>
> Ma ktos moze pomysl o co chodzi???

  Trudno wyczuc, ale jesli eksperymentowałes z "kopia", to
może w ustawieniach gdzies sie zapamietała np. czestotliwosc
odswieżania nie trawiona przez "główny" monitor.
  Zawsze jeszcze możesz zamienic monitory miejscami, próbowałes?

pzdr, Gtofryd