obraz płyty Vista Home Premium 64 bit

Autor: Grześ <athlonek.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 11 May 2012 17:22:37 +0000 (UTC)

Witam. Mam licencję w/w systemu. Kłopot w tym że ostatnio system instalowałem
w ok września 2009 r. Płyta instalacyjna gdzieś mi się zapodziała, ale mam
naklejkę COA na obudowie. Poszukuję więc obrazu płyty Vista Home Premium 64
bit, przeszukiwałem przez wujaszka Google, ale generalnie są tylko pirackie a
przecież mam oryginalną licencję. Proszę o pomoc gdzie znaleźć taki obraz
licencjonowanej płyty bez ingerencji piratów i hackerów

pozdrawiam
Grzesiu