Drukarka Epson D78 - zamienniki po naprawie

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Wed, 09 May 2012 11:29:25 +0200

Epson D78 - znajomej w serwisie powiedzieli że płyta główna do wymiany i
się nie opłaca, ja jestem niewierzący serwisom, więc sprawdziłem -
wyczyściłem czujnik od enkodera i zadziałało (przedtem nie rozpoznawała
położenia głowicy - serwis wziął kasę a nawet tego nie zdiagnozował...).
Okazało się potem że głowica zdążyła częściowo zaschnąć, więc znów
rozkręciłem i wyczyściłem ją płynem do czyszczenia głowic... teraz
jednak po włączeniu pokazuje że tusze są nieoryginalne (bo są, ale
przedtem bez problemu z nich - dokładnie tych samych - drukowała). Ki
diabeł? Przedtem było ok, teraz nie pasują - jaki to ma związek z
rozkręcaniem?
Szkoda kupować oryginały jeśli okazałoby się, że i tak coś nie działa.