Re: Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?

Autor: ::-::dysmorfofob::-:: <lookas_2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue, 8 May 2012 16:07:17 +0200

> ad 1.
> Nie będę brał urlopu, żeby przejechać przez Warszawę ;-)

Czyli chodzi o oszczednosc wzgledna czasu, tzn. ilosci urlopu i obijanie sie
w weekendy :]
A nie o oszczednosc czasu typu serwer mi sie restartuje co 20 minut przy
kazdym zaniku zasilania na 3 sek.

> ad 2.
> A do sklepu w W-wie to niby jak się dostały - bocian przyniósł? ;-)

Rzucic o beton paleta zawierajaca 20 lub wiecej aku z zadeklarowana wartosca
a pudeleczkiem z 1 szt. to nie to samo. Problem jest taki, ze jak paczke
kurier uszkodzi i to zauwazysz i bedzie peknieta obudowa aku w tym miejscu
to na 99% zalatwisz reklamacje, ale to potrwa znow kilka dni. Osobiscie mam
_bardzo_ zle doswiadczenia z firmami kurierskimi i czesto wole "stracic"
czas i pieniadze na odbior osobisty. Ale oczywiscie zalezy co kto chce
oszczedzic.

Zrobil sie filozoficzny OT :/

::F::