Re: SoundBlaster Audigy SE, jak uzyskać dwa identyczne wyjścia stereo

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Mon, 07 May 2012 23:11:10 +0200

W dniu 2012-05-07 11:03, Leszek pisze:

> Dzięki piękne, faktycznie w Bestplayerze jest opcja Miksuj do stereo :)
>
> stery kX kiedyś już próbowałem zainstalować, bo mam ten problem
> nierozwiązany od dawna, ale wtedy się nie udało, może jeszcze popróbuję.

Audio routing z mixera KXów aż się prosi, ale na tej karcie możesz sobie
darować. KXy obsługują tylko karty na sprzętowym DSP (EMU10k1/EMU10k2) -
praktycznie wszystkie SB Live! i Audigy ale z wyjątkiem właśnie SB Live!
24 bit i AudigySE (praktycznie ten sam sprzęt z innym
firmware/sterownikami) oraz Audigy Value/LS - te są na okrojonym CA-0106
i nie wspierane przez KXy. Do tewgo celu to już lepiej nawet nadaje się
staruszek SB Live! CT4830.

Jak nie chcesz zmieniać sprzętu poćwicz z różnymi wersjami sterowników
do kodeka wbudowanego w mobo. Ponieważ z braku slotów i obsługi tylko
dźwięku 5.1 a 7.1 już nie musiałem wymeldować z konfigu SB Audigy
zostając przy VIA1806 z mobo trochę krwi mi to napsuło - a to były
przesłuchy, a to znikała przednia para głośników na z Logitechów X-540
itp. kwiatki. Sprawę rozwiązała konkretna wersja sterowników (wcale nie
najnowsza oraz ustawienie próbkowania na 16bit, 192kHz - na każdej innej
rozdzielczości i częstotliwości próbkowania znikała przednia para po
pewnym czasie.

--
/MB