Re: Jaki monitor kupić do gier i filmów

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 7 May 2012 14:07:55 +0200

Dnia 2012-05-07, o godz. 13:58:08
"Chris" <spam_at_spam.net> napisał(a):

> RadoslawF nabazgrał(a):

> W piękny słoneczny dzień :)

W piękny słoneczny dzień to i na TV za wiele nie widać. Do oglądania
przydają się rolety/żaluzje i porządny ekran - wtedy to ma sens. Wiele
też zależy od projektora a tu z kolei wiele zależy od ceny. Ile razy
już słyszałem płakanie że ktoś sobie kupił ładny projektor a obraz
kiepski bo za mała jasność. Albo kupił projektor nie sprawdziwszy w
jakiej wielkości pomieszczeniu to ma pracować i jakiej wielkości może
być wyświetlany obraz. Albo że po 1000h pracy musi kupić lampę która
kosztuje tyle ile projektor. Tanio nie znaczy dobrze - tu akurat bardzo
wyraźnie to widać. I dziwią się potem że mój 9-letni rzutnik ma lepszy
obraz w jasnym pomieszczeniu niż ich super-hiper-ultra nowoczesne
urządzenie. ;-)

Zdrówko