SoundBlaster Audigy SE, jak uzyskać dwa identyczne wyjścia stereo

Autor: Leszek <leszekb850_at_gmail.com>
Data: Mon, 7 May 2012 10:25:10 +0200

Cześć,

Nie mogę uzyskać na tej karcie dwóch identycznych analogowych wyjść stereo.
Do jednego wyjścia mam podpięte głośniki komputerowe, a do drugiego
wzmacniacz. Naraz używam tylko jednej pary głośników. Konfiguracja głośników
4/4.1. W większości sytuacji idzie to samo na obie pary głośników, ale w
niektórych grach i filmach na drugą parę głośników idzie tylko ścieżka
muzyczna filmu bez dialogów lub tylko część dźwięku gry. W sterownikach nie
można przypisać obu wyjściom takiej samej funkcji, jak w kartach
zintegrowanych. Muszę używać tej karty zamiast karty zintegrowanej, bo na
zintegrowanej mam buczenie w głośnikach, jakieś przebicia.

Znacie jakiś sposób, żeby oba wyjścia były identycznymi wyjściami stereo bez
przekładania kabelka?
System Windows 7 x64.

Pozdrawiam,
Leszek