Re: Asus X53S - problem - czarne paski po bokach

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun, 06 May 2012 18:47:43 +0200

On 2012-05-06 18:34, LOSU wrote:
> W tytule napisa³em laptop ASUS X53S WIN 7 .
> Rozdzielczo¶ci akurat w tej grze nie da siê zmieniæ

Złośliwie zapytam. Co to jest TA gra. szukałem po tytule "ta", "tej" -
nie ma takiej. Oczywiście żartuje, ale chcesz odpowiedzi, a robisz
zagadki - poprosze o precyzyjne pytania.

Jeżeli faktycznie tajemnicza gra nie pracuje np. w 16:9, być może da
sięcoś zmienić w oprogramowaniu do karty, ale to już kwestia danego
systemu operacyjnego, nie peceta.