Re: focus wzrokiem

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun, 06 May 2012 06:34:57 +0200

On 2012-05-06 01:31, Krzysztof Szatanik wrote:
> W dniu 2012-05-04 14:04, m pisze:

> Ideałem była by dla mnie klawiatura Apple (ta kablowa, aluminiowa z
> białymi klawiszami z blokiem numerycznym) z wyraźnie odsuniętymi i
> standardowo pogrupowanymi klawiszami funkcyjnymi z touchpadem z Macbooka
> pod spodem (ta czułość i gesty). Niestety, na razie można sobie tylko
> pomarzyć :(

Tu masz jakieś klawiatury z touchpadem (zapewne jest więcej):
http://www.nokaut.pl/szukaj/klawiatura-z-touchpad.html

Tylko ja nie potrafi ocenić, która jest 'idealna' ;) Przyzwyczajenie się
do takiej pracy zajełoby pewno kilka miesięcy, a gdybym siadł u
kogokolwiek innego, znowu zaczynałbym nauke od poczatku.

Wystarczy, że rózne notebooki mają delikatnie odmienne ustawienia
klawiszy, co przy bezwzrokowym pisaniu jest wystarczająco irytujące.