Re: Ile można by wziąć za notebooka?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat, 05 May 2012 00:48:55 +0200

On 2012-05-04 23:55, The MusK wrote:

> [...]

Ja preferuje rozdzielczość w NB, przy której można pracować bez
monitora, więc 1366x768 to jakiś absurd. Niestety póki co nie da się bez
tego zejść poniżej 2kpln brutto. Do pracy zamówiłem sobie 1600x900
Della, ciekawy (kopia Apple'a) jest ZEN Book ASus'a, w droższej wersji
ma rozsądną rozdzielczość, wagę i czas pracy na baterii, cena też jest
jest wysoka. Minusem sa (ale to już pochodna wielkości/grubości) - porty
lub ich brak i napęd optyczny.

Waga około kilograma, wydajność spora - dla kobiety super.