Re: SÅ‚uchawki bezprzewodowe z kablem?

Autor: LP <ummagumma_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 3 May 2012 21:09:35 +0200

Użytkownik "januszek" > Animka napisa?(a):

> [...]
>
> Dlaczego? W koncu jedną z funkcji słuchawek jest i to aby odciąć dźwięki
> otoczenia. Poprawia to odbiór słuchowy bardziej niż supermegahiper
> platynowane kable pokryte diamentowymi lutami

Nie jestem entuzjastą marki philips, bo uważam, że jak ktoś robi wszystko,
to nie robi niczego dobrze.

Dostałem kiedyś takie słuchawki do tv (są na rynku juz naprawdę od wielu
lat, na pewno więcej niż dekadę) i muszę stwierdzić, iż są bardzo wygodne,
a to jeden z najważniejszych (dla mnie) parametrów dla słuchawek. Ponieważ
nie jestem fanem tv używałem je do komputera i odkryłem, że nawet
wielogodzinne słuchanie nie powoduje tzw "zmęczenia uszu", co
uniemożliwiało mi wtedy np. używania audiofilskich (cenowo;) słuchawek
technicsa do takich celów. Po prostu w mniejszych i pokrytych skóropodobną
wykładziną uszy pocą się i więdną już po jakiejś godzinie;)

Czajniki też zawsze kupuję philipsa, a kiedyś dałem się nawet wkręcić w
żarówki energooszczędne (long life) ale jedną totalnie spartaczyli i służy
mi do dzisiaj - czyli na pewno grubo ponad 1000 h;)

--
LP