Re: Ile można by wziąć za notebooka?

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: 3 May 2012 14:43:43 +0100

Ewelina napisa?(a):

> To już daje możliwość wyrobienia sobie poglądu
> na sprawÄ™ realnej ceny.

Tak, wyglada na to, ze mozna wystawiac po 1200 zl ale sprzedaja sie te,
ktore kosztuje w przedziale 600-800 ;)

> Czy wiesz może jak długo oferty są dostępne po zakończeniu
> sprzeadaży przed przeniesieniem ich do archiwum?

Strzelam, ze ok miesiaca.

> Ponadto, w sytuacji gdy coś jest szczególnie ważne, jak
> można wydobyć ofertę z archiwum?

Wyrok Sadu.

> Jak widzisz, nie jestem biegła w sprawach Allegro.

Trening czyni mistrza, maja tam tez pomoc i dedykowane do pomocy forum,
bodajze nazywa sie 'cafe' ;)

j.

--
Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
będę bojkotował polityków i politykę!