Re: Ile można by wziąć za notebooka?

Autor: Ewelina <Ewe_at_lina.pl>
Data: Thu, 3 May 2012 10:43:11 +0200

> Generalnie jakością wykonania, na forum użytkownicy nie zalecali serii R z
> "i".
> Miałem taki model z "i" i nie zauważyłem aż tak rażących zaniedbań w
> wykonaniu, a może po prostu trafiła mi się solidna wersja?

Bardzo dziękuję. Teoretycznie to jest na plus dla mojego notebooka.

Ponawiam pytanie:
Jakie są największe zalety i wady mojej konfiguracji i jakie składniki
powodują jego największe odstawanie od tego rodzaju sprzętu dzisiaj
dostępnego na rynku.

Być może w ogóle nie powinnam go sprzedawać i kupować czegoś nowego?
Mój notebook ma już prawie 4 lata.

Pozdrawiam
Ewelina