Re: Jaki monitor kupić do gier i filmów

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed, 02 May 2012 00:56:24 +0200
Message-ID: <jnppmn$lik$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

On 2012-05-02 00:47, Chris wrote:
> W dniu 2012-05-01 22:07, maX pisze:
>
>>> No właśnie, a to nie da się filmu w 16:9 obejrzeć na monitorze 16:10?
>>> Poza czarnymi paskami na górze/dole to niby coś zmienia?
>>
>> W dodatku na tym czarnym pasie można wyświetlać napisy.
>
> Po to są proporcje 16:9 żeby nie było pasów a filmy ogląda się w
> oryginale :P

dobra dobra, 16:9 i 1366x768 to najwieksza tragedia 2011/2012 ;)

Ostatnio jak pamietam monitory mialy 768 w pionie gdzies w okolicach
2001, teraz 95% ma 1366x768.. jezeli dla TV ma to srednie znaczenie, dla
pracy wieksze.

pomyslec, ze 10 lat pozniej 1600x900 to jakis rarytas.. hmmm, wracajac
to watku - kazdy mniej durny player moze przeskalowac obraz tak by
wypelnial caly ekran, traci sie niewiele, zyskuje na wielkosci.
>
Received on Wed 02 May 2012 - 01:00:08 MET DST

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 02 May 2012 - 01:51:00 MET DST