Re: stara płyta NF7, przegrzewanie się - nowy sposób

Autor: Atlantis <NOSPAMmarekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue, 01 May 2012 20:08:20 +0200

W dniu 2012-05-01 00:30, RD pisze:

> dawno padł, obecnie jest "tylko" radiator i dokupiony wentylator
> zamocowany przy użyciu żył skrętki.. ;)

U mnie wentylatorek na mostku zaczął brzęczeć jakoś w rok po zakupie
płyty. Nie czekając, aż do końca padnie zamówiłem na Allegro niebieski
radiator Zalmana, bodajże ten:

http://allegro.pl/zalman-zm-nb47j-radiator-na-chipset-i-grafike-i2316324277.html

Do dzisiaj używam tego samego komputera, chociaż jest już mocno
przestarzały. Żadne problemy z grzaniem się nie występują, chociaż
sprzęt znajduje się na poddaszu, gdzie w letnie upały bywa dość gorąco...