Re: Linux compiz grafika

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue, 01 May 2012 08:31:28 +0200

W dniu 30.04.2012 21:00, R.e.m.e.K pisze:
> A no tak, bo Acrobat nie wymaga!

No nie wymaga.

> To kwestia doboru narzedzi, z pewnoscia jakies sa kompatybilne z formatem
> RTF w wystarczajacym stopniu, aby zapis i odczyt dawal bardzo podobny
> dokument.

No ale co, proponujesz RTF, żeby ludzie nie musieli mieć MSO, a jak
pokazuje, że RTF w stosunku do OOo się nie sprawdzi, to mówisz, że
trudno. Jak mają mieć MSO, to po co RTF, lepiej DOC.

ATPO: Jak dorwÄ™ kompa z MSO, zrobiÄ™ ten sam eksperyment na MSO. Ciekawe
co wyjdzie.

> Akurat OO nie jest najlepszym wzorem.

A co jest? MSO?

> Chyba nie wiesz co to jest C++

Język programowania, mniej specjalizowany niż (La)TeX, specjalnie
wybrałem, żeby karykatura była.

> Formularze najlepiej robi sie na www, a dokumenty wymagajace identycznego
> pokazania na dowolnym systemie i platformie w PDF lub TeXie. Nic na to nie
> poradze.

Zapętlamy się.

A więc nie, formularze nie robi się lepiej na WWW. Jak masz dostarczyć
obywatelowi zbiór różnych druków, które ma wypełnić i podpisać, to niby
można to zrobić na WWW jako generator wydruków, ale jest to o wiele
bardziej kosztowne. Załóżmy, że wchodzi Formularz
SRIT-PIT-GIT-MUA-ZUA-SRUA-12, który jest lekką modyfikacją Formularza
SRIT-PIT-GIT-MUA-ZUA-SRUA-11, urzędnik dokonuje modyfikacji w pakiecie
biurowym i publikuje. Bez zatrudniania programisty, który zmodyfikuje
generator wydruków na WWW.

--
Przemysław Adam Śmiejek