Re: budżetowy PC do grania

Autor: Kasa przyjmie <igor_at_b.c>
Data: Sun, 29 Apr 2012 10:56:17 +0200

W dniu 2012-04-28 23:08, Q pisze:

> Ten typ (K) tak juz ma i to nie tylko tej grupie.
> Najlepiej ignorowac tego pacana z kompleksem edypa.

Nie uzywa sie dzieciaki wyrazow obcych jesli ich znaczenia sie nie zna !

To ze w TVN je serwuja to nie znaczy ze macie tym samym pokazywac swoje
wioskowe pochodzenie i braki w wyksztalceniu.

Budget to w jezyku polskim zasob pieniedzy ktorym dysponujemy. Tym samym
mozemy tych pieniedzy miec duzo lub malo wiec trzeba okreslic jesli juz
jakim to Budgetem dysponujemy.

Okreslenie mam troche kasy i chce kupic komputer nic nikomu nie mowi.

Aha no zapomnialem ze buraczane buraki sie rozumieja .