Re: Karta graficzna - jaką kupić?

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Sun, 29 Apr 2012 00:04:29 +0200

> Potrzebna mi do tego jakaś silniejsza grafika, by poszedł na niej bez
> zacinki najnowszy Photoshop i Illustrator.

Najnowszy Photoshop wspiera już OpenCL w kartach graficznych, zdaje się ze
nawet dość mocno go to przyspiesza:
"Podobno w najnowszym Photoshopie liczba akcelerowanych dzięki OpenCL
efektów idzie w dziesiątki."
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/OpenCL_Adobe_Photoshop_CS6%2C_Creative_Suite_6_i_WinZip_16.5_wykorzystuja_moc_CPU%2C_GPU_i_APU-39663.html

> Budżet: 260zł.

Do OpenCL lepsze sa karty AMD. Za 260 zł jest HD6670.

> Zależałoby mi jeszcze na tym, by nie wymieniać obecnego zasilacza.

Tym bardziej karty AMD, mają niższe zapotrzebowanie na prąd niż Geforce.