Re: budżetowy PC do grania

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sat, 28 Apr 2012 20:05:26 +0200

Dnia 28-04-2012 o 17:33 M1SLQ napisał na pl.comp.pecet:

> Nie. Chodzi o nowy komputer. LGA 775 podałem jako przykład, że dawniej
> dało się złożyć tanio (płyta na G31, podkręcony Conroe, 4 GiB DDR2 i
> przyzwoita wówczas karta) coś, na czym się dało przyjemnie grać w
> ówczesne nowości.
>
> Ciekawi mnie, czy dziś również jest to możliwe.

To nie jest duża suma. Aby cokolwiek wywnioskować potrzeba więcej danych.
Ile przeznaczasz na monitor? Co z dyskiem, obudową, CD, zasilaczem?
Co znaczy "przyjemnie grać w ówczesne nowości"? Jeśli chodzi o wymagania
zalecane/rekomendowane przez twórców gry posłużę się może przykładem
ówczesnej nowości - Max Payne 3, która powinna się niedługo ukazać.

Procesor: Intel i7 3930K 6 Core x 3.06 GHz / AMD FX8150 8 Core x 3.6 GHz
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 680 2 GB / Radeon HD 7970 3 GB
Pamięć RAM: 16 GB
:)
Niemniej w dalszym ciągu można pograć na dużo słabszym sprzęcie...

--
WiesłaW
Opera Mail