Grafika w Core i7 2600K

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sat, 28 Apr 2012 18:15:57 +0200

Witam

Czy majac zewnetrzna grafike na PCIe da sie wykorzystac te zintegrowana w
CPU (HD3000)? Czy to ma w ogole sens?
Chodzi mi glownie o jej moc obliczeniowa, nie o wyswietlanie obrazu.
Chociaz moze warto podlaczyc obie grafiki do tego samego monitora (mam taka
mozliwosc) i do pracy uzywac wbudowanej minimalizujac obciazenie tej z PCIe,
a do np. grania uzywac mocnego GPU z PCIe?
A moze w ogole nie da sie uzywac obu naraz? Jak to wyglada?

--
pozdro
R.e.m.e.K